tirsdag den 7. august 2012

Kunne godt finde på at oprette ny blog i anledning af gym-start og almindelig hverdag. Har postet intetsigende indlæg og billeder, som jeg ikke engang selv tager hele sommerferien, og min personlige opfattelse af mig selv har varieret pænt meget denne sommer... ("jeg vil være en klog og belæst type som fører gode diskussioner og som læser en masse bøger.. og som ikke drikker rigtig mange øl, ryger eller bruger penge på ligegyldige ting. Og typen som træner og spiser sundt." / "YOLO - FUCK THE WHAT - STADEN - FUCK TRÆNING - ØL JA TAK - SMØGER OH YEAH - DRIKKER DAGEN LANG BEKYMRER SIG EN ANDEN GANG!!") - alt afhængig af hvilken tilstand jeg har befundet mig i. Har endda fået bildt mig selv ind, at det er sundt af ryge (det må jo rense lungerne?????), at jeg én eller anden dag må finde min forsvundne cykel i byen (somewhere) og at vodka på ét eller andet vis må slanke. Noget må det da gøre godt for. I hvert fald er sommeren snart forbi. Har haft en totalt hjernedød tid og har opført mig både ansvarsløst og mere åndssvag end nogensinde. Mærkeligt som ens krop får lyst til at slappe af og leve normalt efter otte ugers intensiv druk?? Derudover har jeg lidt mistet lysten til blogging, og det var faktisk bare noget som startede ud med en form for joke samtidig med at være et sted, hvor jeg skrev ting, som jeg ikke delte på facebook. Har blogget om alt og ingenting, om min hverdag og aktiviteter, og det er virkelig ikke noget som holder i længden, haha. Fik alligevel tyve gode faste læsere, og det var faktisk udover mine forventninger, selvom det ingenting er ved siden af så mange andres. Lige pludselig bliver mit hovede fyldt med en masse tanker og idéer og oplevelser og indtryk som jeg må skrive ned et sted, og til den tid opretter jeg helt sikkert en blog til (poster formentlig linket herinde). har læst vildt mange inspirerende blogs, som har givet mig så meget jeg vil huske og bruge fremover. Godt skoleår til jer allesammen <'3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere

mndr